شرایط و ضوابط سایت ترجمه برای مشتری
عمومی
- یک قرارداد زمانی میان مشتری و ترجمه آوا منعقد میشود که مشتری سفارش ترجمه خود را در وب سایت ثبت و هزینه سفارش ترجمه را به یکی از دو شکل زیر پرداخت نماید.
- پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی
- پرداخت کارت به کارت
- ترجمه آوا تخمینی از هزینه انجام سفارش ترجمه را در اختیار کاربر قرار می دهد اما بدیهی است زمان و هزینه نهایی انجام سفارش ترجمه در زمان پرداخت به کاربر اعلام خواهد گردید
و ترجمه آوا تعهدی در قبال انجام ترجمه در زمان مورد انتظار مشتری و قیمت تخمینی نخواهد داشت. - مبلغ، کیفیت و زمان تحویل دهی سفارش به کاربر اطلاع داده خواهد شد.
- ترجمه آوا در قبال عدم دسترسی منظم کاربر به وب سایت و عدم بررسی اعلانها از سوی مشتری مسئولیتی نخواهد داشت.
- ترجمه آوا دسترسی مداوم و بی وقفه به وب سایت را متضمن نمی شود.
- در هر سفارش ترجمه، کد مترجم انجام دهنده کار به مشتری داده خواهد شد تا در صورت رضایت از کیفیت ترجمه، در سفارشات بعدی نیز این مترجم انتخاب شود.
خدمات پس از فروش
- ترجمه آوا می تواند طبق صلاحدید خود هر گونه قرارداد را با یک اعلان لغو نماید. این اعلان می تواند به صورت ایمیل، تلفن و … باشد. در صورتی که یک قرارداد از سوی ترجمه آوا لغو گردد،
ترجمه آوا کل مبلغ آن سفارش ترجمه را به کاربر باز خواهد گرداند. - در صورت وقوع تاخیر در انجام قرارداد از سوی ترجمه آوا، کاربر می تواند منتظر اتمام کار بماند و در غیر این صورت مبلغ دریافتی به او برگردانده شده و ترجمه به او ارائه نمی شود.
- سایت ترجمه آوا مسئولیتی درباره خسارات (مالی، جانی و…) ناشی از تاخیر در انجام قرارداد نخواهد داشت.
- ترجمه آوا مسئولیتی در قبال عدم انجام تعهدات خود که در نتیجه مواردی خارج از اختیار ترجمه آوا نظیر وقوع بلایای طبیعی، شرایط غیرعادی، قطعی کلی شبکه اینترنت و دیتا،
خرابی در هاستینگ و … باشد، نخواهد داشت. - در صورتی که کاربر نسبت به کیفیت سفارش ترجمه تحویلی در مدت گارانتی ترجمه اعتراض داشته باشد، این اعتراض توسط تیم کنترل کیفیت ترجمه آوا مورد بررسی قرار می گیرد
و در صورت تایید تیم کنترل کیفیت، ترجمه برای اصلاح به مترجم ارجاع می شود. - پس از ثبت سفارش ترجمه، مشتری حق لغو سفارش را نخواهد داشت؛ مگر اینکه مترجم در تحویل سفارش ترجمه تاخیر داشته باشد.